Pomyśl zanim wypijesz – mocna kampania społeczna agencji Leo Burnett

1 lipca 2014, by , Dodaj komentarz

Ta kampania społeczna powstała na zamówienie fundacji Don’t Drive Drunk Foundation. Realizacji podjęła się znana agencja reklamowa Leo Burnett, a niezwykłe, pomysłowe zdjęcia wykonał Ariyawat Juntaratip z Tajlandii.
Dont-Drive-Drunk-Foundation-1-677x450 Dont-Drive-Drunk-Foundation-2-677x450 Dont-Drive-Drunk-Foundation-3-677x450 Dont-Drive-Drunk-Foundation-4-677x450

Leo Burnett ma też na koncie inną reklamówkę przestrzegającą przed prowadzeniem pod wpływem alkoholu. Londyński oddział agencji stoi za szokującym spotem, popularyzowanym hashtagiem #PubLooShocker


Tagi: , ,
W kategorii:


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *