Uwaga kolizja! Kampania reklamowa Scholz and Friends dla Opla

30 maja 2014, by , Dodaj komentarz

Niemiecka agencja Scholz and Friends stoi za najnowszą kampanią reklamową samochodu marki Opel. Życzeniem klienta było zwrócenie uwagi potencjalnych nabywców na unikalny system ostrzegania przed kolizją czołową. Dzięki humorystycznej kampanii, Scholz and Friends po raz kolejny udowadnia, że reklamy samochodów to w ostatnich czasach pole dla realizacji najbardziej kreatywnych pomysłów marketingowych.

Opel-collision-alert-feeldesain Opel-collision-alert-feeldesain-02

Kampania autorstwa Scholz and Friends to połączenie dobrego pomysłu i sprawnej pracy grafika. Na zdjęciach widzimy dzikie zwierzęta, w momencie nieszczęśliwej, czołowej kolizji z dużo większym osobnikiem. Hasło pod zdjęciem wyraża ubolewanie, że system wczesnego ostrzegania przed zderzeniem, nie jest dostępny dla wszystkich.

Opel-collision-alert-feeldesain-03
Scholz and Friends zrealizował dla Opla również szereg reklamówek telewizyjnych. Żadna nie zapada jednak w pamięć tak jak kampania drukowana.
W Polsce agencja nie miała ostatnio dobrej passy. Ich reklamówka banku Meritum (nazywana nieformalnie „smutny pan z banku”) została przyjęta,, oględnie mówiąc, dość chłodno.
Inne realizacje Scholz and Friends na ich stronie internetowej >>> TUTAJ


Tagi: , , , ,
W kategorii:


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *