Minionki jako postacie świata mody

1 lutego 2016, by , Dodaj komentarz

Minionki mają już 5 lat. Moda na gadżety z sympatycznymi żółtymi stworkami ogarnęła nie tylko dzieci. Uwielbiają je wszystkie pokolenia. Minionki stały się inspiracją dla takich przedstawicieli świata mody jak Alber Elbaz, Domenico Dolce, Stefano Gabbana i Stephen Jones. Pojawiły się też na okładce brytyjskiego Vogue.
minionki minionki1 minionki2 minionki3

To jednak nie pierwsza modowa przygoda minionków! Słynny instytut Pantone dołączył do mody na te stworki i nazwał jeden z odcieni żółci właśnie „Minion Yellow”, czyli minionkowym.

Popularność postaci z filmu animowanego postanowiła wykorzystać platforma sprzedażowa Stylight, tworząc projekt The Minionistas, w którym minionki wcielają się w rolę popularnych modelek i znanych fashionistów takich, jak: Karl Lagerfeld, Donatella Versace czy Jean Paul Gaultier.
minionki4 minionki5 minionki6 minionki7 minionki8 minionki9

W Paryżu witryna kultowego sklepu Colette poświęcona jest żółtym potworkom o sylwetce tik-taka. Minionki reklamowały też linię luksusowych ubrań The Minions Bello Yellow Collection w kanarkowym kolorze, która miała swoją premierę w londyńskim Selfridges, a pracowali nad nią Giles Deacon, kapelusznik Piers Atkinson czy marka biżuteryjna Tatty Devine. Szpilki z charakterystycznym minionkowym oczkiem od Ruperta Sandersona kosztowały 540 funtów.

Autorem grafik jest portal stylight.co.uk


W kategorii:


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *