ABSOLUT TUBES zwycięzcą kategorii Opakowanie Pragnienie w ART OF PACKAGING 2014

4 kwietnia 2014, by , Dodaj komentarz

Limitowane opakowania ABSOLUT TUBES zwyciężyły w VIII edycji konkursu ART
OF PACKAGING w kategorii dedykowanej napojom – Opakowanie Pragnienie. Nagrodzone tuby zawierają grafiki stworzone przez utalentowanych, polskich streetartowców – Chazme
i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber, których marka ABSOLUT zaprosiła do współpracy w ramach kampanii TRANSFORM TODAY.

Limitowane opakowania ABSOLUT TUBES zwyciężyły w VIII edycji konkursu ART  OF PACKAGING w kategorii dedykowanej napojom – Opakowanie Pragnienie.

 

„Żyj pełnią życia”, „Uśmiechnij się do innych”, „Dbaj o planetę” – to trzy grafiki stworzone przez artystów, które zostały umieszczone na specjalnych opakowaniach – tubach ABSOLUT. Zachęcają one odbiorców do pozytywnych życiowych zmian i kreatywnego działania w nawiązaniu do globalnej kampanii marki TRANSFORM TODAY. Nagrodzona, limitowana edycja opakowań jest kontynuacją współpracy marki ze środowiskiem artystycznym w Polsce. Nagrodzone tuby zawierają grafiki stworzone przez utalentowanych, polskich streetartowców – Chazme
i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber, których marka ABSOLUT zaprosiła do współpracy w ramach kampanii TRANSFORM TODAY.

Opracowanie technologiczne opakowań było prawdziwym wyzwaniem, wymagało wielu prób
i testów. Firma, która podjęła się zadania to Chesapeake. Głównym założeniem było uzyskanie wielopoziomowości grafik. W tym celu zastosowano najnowocześniejsze technologie, w tym wybiórczy nadruk w różnych kolorach zwany fachowo cold stamping oraz precyzyjny embossing 3D w celu zróżnicowania poziomów i przestrzeni.

Cieszę się, że opakowania ABSOLUT wykreowane przez polskich streetartowców zyskują uznanie nie tylko konsumentów, ale również branży. To ogromne wyróżnienie, które jest kolejnym potwierdzeniem na to, że obrany przez markę kierunek współpracy z lokalnymi artystami jest słuszny. Doceniamy także zaangażowanie naszych partnerów – IQ Marketing oraz producenta opakowań Chesapeake – podkreśla Dorota Durakiewicz, Senior Manager ABSOLUT w Pernod Ricard Polska

Konkurs ART OF PACKAGING to ogólnopolski plebiscyt, którego ideą jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Od 2006 roku organizowany jest w Poznaniu i promuje branżę związaną
z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym. Patronat nad tegorocznym wydarzeniem objęło m.in. Ministerstwo Gospodarski.

Opakowania biorące udział w konkursie powinny odznaczać się innowacyjnością, funkcjonalnością, interesującym designem i estetycznym wykonaniem. Ważny jest pomysł oraz zamysł ekonomiczny. Doceniane są cechy artystyczne i funkcjonalne opakowania. W skład Jury Konkursowego konkursu ART OF PACKAGING wchodzą specjaliści z branży opakowaniowej, pracownicy naukowi oraz osobistości ze świata kultury, sztuki i biznesu.

 


Tagi: , , , , ,
W kategorii:


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *